Aaf2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service1.5 uur gewacht op het eten. Loempia's waren ijskoud, bakje saus geëxplodeerd. De beloofde speciale stokjes niet meegeleverd. Boba was redelijk. Sushi proefde wat oud. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-2-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Esther5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLeuke bezorger!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-2-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Anne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snelle levering. Compleet en heerlijk gegeten.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-2-2023
Tommie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceProbeer de saus van de loempia’s en tempura apart te houden. Is nu voor 2e x gaan lekken tijdens bezorgen en dus sompige loempia’s en tempura. Voor de rest top13-2-2023
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima sushi en snel bezorgd. Klein verbeterpuntje: je kon kiezen of je stokjes wilde, die hoefde ik niet, maar kreeg ik toch. Ik had gevraagd om een extra bakje wasabi, maar dat zat er helaas niet bij. 8-2-2023
Mohamed1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceSorry maar de gefrituurde hapjes waren niet goed door gebakken, sushi was veel te groot, met te veel rijst. Bonen waren te kort gestoomd. Koud, en zonder zout, de gefrituurde hapjes en bonen waren eerst verkeerd bezorgd bij een andere klant. Dus bij aan was alles koud.
Helaas, had veel beter verwacht.3-2-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Laurens 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePerfect op tijd netjes ingepakt het eten en het was erg lekker dus ik ga hier vaker bestellen2-2-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
R2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVaker besteld bij Shabu. Helaas laatste 2x laat geleverd, warme bestelling daardoor koud. Sushi ook minder vers dan we gewend waren. Hoop dat het geen trend is.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was zoals altijd erg lekker en het bestellen via de website ging prima. Het duurde alleen een beetje lang. Ik heb weliswaar op een zondag besteld, vast een drukke dag, maar het duurde 1 uur en 25 min. voor een kleine bestelling. Verkeer speelt geen rol, ik woon op 200 meter. Conclusie: lekkere sushi, maar als je op zondag bestelt kan het lang duren.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2023
Stephanie 5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEcht heel erg lang (2 uur gewacht op eten) door een storing, ondergelopen kelder en personeel te kort. Niets extra’s bij de bestelling om het goed te maken. Beetje sad :-(18-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Selien4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten werd pas na 1,5 uur bezorgd was helaas ook koud. Na een uur gebeld omdat de status van de bestelling niet veranderde, er was een storing op de site. 18-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Nora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicelekker hoorDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Monique 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk ben qua eten groot fan van jullie, maar de wachttijd is niet normaal. Ruim 2 uur moeten wachten. Ik vraag mij af of ik het beter via thuisbezorgd had moeten bestellen.... komt het dan sneller?14-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Mieke5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was veel te laat, veel langer dan een uur moeten wachten. 14-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Ihssane 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVroeg om warme eten omdat het vorige keer koud geserveerd werd. Weer koud geserveerd. Gevraagd om om bestek. Niet erbij. Ook geen servetten. Geen shabu meer voor mij en m’n netwerk14-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Sanne1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe warme gerechten waren koud, bezorging duurde meer dan 1,5 uur (we hadden zsm aangeklikt). Sommige sushi hadden toppings die er niet op hoorden. Dus heel erg jammer12-1-2023
Christianne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorging was super snel! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Jan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal erg lekker eten. Vandaag waren de gefrituurde snacks enorm vet (alsof ze in oud vet waren gefrituurd). De Fried Ramen bevatte bijna geen groente en was zelfs smaakloos te noemen. De sushi zoals altijd goed. 3-1-2023
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Nan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite werkte heel traag. Gebeld maar was niks aan te doen. Het was uiteindelijk toch gelukt om te bestellen. De verwachting was dat het binnen een uur bezorgd zou worden. Het duurde bijna 2 uur. En toen viel de sushi viel dit keer tegen. Dit was voor ons de laatste keer. 23-12-2022
Tobias2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeel goed dat de allergenen vermeld staan. Eten duurde wel langer en was wel koud helaas. Sushi wel heel lekker.16-12-2022
Dané5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-12-2022
Nora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vind de crispy chicken erg lekker. lekker gekruid.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-12-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Philomee5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij kregen geen stokjes en 1 doosje met sushi was helemaal geschud 3-12-2022
Reggie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-11-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Nora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten smaakt mij altijd goed en wordt snel bezorgd.24-11-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Simone 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi hier is altijd heerlijk, maar we vinden het echt heel erg jammer dat sinds kort de wasabi zalm roll niet meer te bestellen is :( !Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-11-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi. Supersnel geleverd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-11-2022
Zavanne 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLoempia's waren koud geworden
Verder echt goed gevulde sushi! 3-11-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Hessel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Khadija 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop service! Duidelijk en snel geleverd 29-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was lekker, maar te laat. Op de website stond dat het maximaal 60 minuten zou duren, maar het duurde een uur en 20 minuten. Ik snap niet dat het zo lang moet duren op een gewone dinsdagavond met prima weer. Ook kan het verkeer geen rol spelen, want ik woon op twee minuten afstand. Ik vond het jammer dat ze niet even lieten weten dat het langer zou duren.25-10-2022
Jessica 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Nesrine1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMe bestelling geplaatst na uur gewacht te hebben word ik gebeld dat ze later komen en dat de bezorger nog niet terug zijn met een hele grote mond zeggen dat ze helemaal alleen op de zaak is 2 maal in mijn oor opgehangen te hebben geld terug gevraagd en gezegd dat ik de bestelling niet meer hoef want bezoek was alweer vertrokken zonder te eten! Hele hele SLECHTE service niet gewend dit.. ik was een vaste klant helaas 20-10-2022
Sylvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten erg goed en ook heel snel bezorgd. Wel jammer dat er geen stokjes bij zaten, terwijl ik dit wel had aangevinkt. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Bjorn4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAlle Sushi lag door elkaar heen ivm het niet recht houden van de box… hierover telefonisch contact gehad maar reactie was erg slecht11-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
Monique 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk.
Jullie zijn in mijn ogen de beste. 5-10-2022
Shabu To Go UtrechtNachtegaalstraat 58030-2073033
ilham1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2-10-2022