Shabu To Go NieuwegeinShabu To Go NieuwegeinSchakelstede 2803020730105 sterren na
5542 reviews
Schakelstede 28
Recente recensies van Shabu To Go Nieuwegein
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Derk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZo als gewent has het weer erg lekker👍15-8-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Jane5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had bij opmerkingen gevraagd de rauwe vis sushi apart te verpakken. Dit is niet gebeurd, héél jammer.14-8-2024
P.C.J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-8-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Hanan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling klopte niet. Kreeg niet alles wat ik besteld hadDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-8-2024
Marian5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk! Echter de website is een ramp!! Wat een shit systeem! Ben 20 minuten bezig geweest en had nog meer willen bestellen, maar ben gestopt uit frustratie!7-8-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Chanelva5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-8-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Trudy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk verse sushi en netjes op tijd bezorgd!3-8-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite lastig om "terug te gaan'.
En ik vraag mij af wanneer je een voucher (kortingscide) ontvangt. 31-7-2024
Joyce2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEen behoorlijk dure Poke bowl die voornamelijk (op)gevuld is met ijsbergsla. De overige ingrediënten waren echt summier aanwezig. De 14,70 kostende bak met sla is voor mij dan ook helaas de laatste keer door mij besteld. 22-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Kamar5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurt meer dan 60 min voordat het eten binnen was22-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Herman4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.21-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Nol5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker gegeten, strak op tijd,vind de website wel wat lastigDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.21-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Annemarie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnelle leveringDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.21-7-2024
Maike5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe service was prima en het eten lekker. De website op smartphones is wat moeilijk te gebruiken. Als er keuzes zijn springt de focus naar boven in plaats van naar de keuzes, dus als je de website niet kent denk je dat je je sushi al aan de winkelwagen hebt toegevoegd .19-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Ellis5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoede service, en bezorgiing goed op tijd, sushi en fingerfood was lekker! Volgende keer weer.17-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Marco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAls ik meer sterren kon geven deed ik het. Prima ingrediënten en zeer klantvriendelijk.17-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Ans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewas weer zeer goed en lekker vers!17-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Desiree2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de sushi niet lekker, niet goed op smaak en heel nat / sompig…jammer. 16-7-2024
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Sanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Zelina 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceService geweldig en weer heerlijk gegetenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Joke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel vervelend als je doorgeeft dat je de bestelling vanaf 17.30 uur wilt ontvangen, de bestelling al om 17.10 uur wordt bezorgd. Er zat ook een gerecht bij wat warm was, dus was ik verplicht direct te eten, terwijl de tafel nog niet eens was gedekt.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Rhea4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de saus bij de loempiaatjes uit de bakjes gelopen dus een zak vol saus en kledderboel .....13-7-2024
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVoor een maandagavond 1,5 uur wachten, terwijl het ook nog eens drie minuten rijden is. ....
......op de fiets..... Nah dat vinden we een tikkie te lang.8-7-2024
Kalina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Carmen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Cor4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Nathalie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk sushi stukken worden steeds groter en vallen meer uit elkaar. Was een teleurstelling Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-7-2024
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten en snel geleverd 5-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
L.T.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk: weer helemaal top. We hebben heerlijk genoten!5-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Nadia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vind het jammer dat ze niks met de extra informatie doen. En bij sommige sushi viel het uit elkaar. Ik bestel hier afentoe, en merk dat het soms beter is dan wat ik gisteren weer had gekregen 5-7-2024
Dennis5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, heb soms wat moeite/ruzie met de website maar dat zal meer met mijn talent te maken hebben.2-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Claudia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer lekker!1-7-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Ed5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGwoon top !.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Ton5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer toDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
wiard5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima Sushi, niks op aan te merken. Lekker gegeten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-6-2024
Alwin3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was niet zo warm als ik van jullie gewend ben. De mini loempia’s waren al zacht en lauw net als de rest.27-6-2024
Marco1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWas niet zo vers en niet lekker 24-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Naziha 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceTegen beter weten in toch weer een keer besteld hier en heb toch maar gekozen voor een broodje pindakaas. Dat smaakte 100x beter Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Stan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper sushi!!! Vooral de zalm is lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Steffi 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGewoon top! Snelle levering goede kwaliteit, altijd goedDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-6-2024
Shabu To Go NieuwegeinSchakelstede 280302073010
Jamila5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-6-2024